Utmaningen;)

Shenie utmanade mig på hennes blogg att skriva 3 st grejer om sig själv i 10 dagar. Så de här följande utmaningarna ska jag skriva varje dag..
  1. Tre styrkor
  2. Tre svagheter
  3. Tre saker jag måste göra idag
  4. Tre favorit rätter
  5. Tre saker jag gör varje dag
  6. Tre saker jag har i min väska
  7. Tre saker ingen vet om mig
  8. Tre favorit filmer
  9. Tre låtar jag skulle kunna ställa in på repeat i flera timmar
  10. Tre av dina favorit färger

    Så nu har ni fått en lista "om mig" och jag börjar ida                                                                                    


      Puss o kram SELMA :)



Kommentarer
Postat av: linda

sv: naw tack vi kan följa varandra kommentera min blogg så ofta så möjligt så gör jag detssam kram Linda

2011-04-11 @ 20:55:05
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0